DOMINIQUE DO



onödigt inlägg.

2012-08-07 @ 02:15:12 i THE USUAL ┼†
Som ni kanske märkt så hat jag inte gjort ett inlägg på ett tag.. Drog iväg till min pappa, ointressant.
Har inte orkar uppdatera heller. thats the reason.
Men nu lägger jag äntligen in ett inlägg.
 
Har inte hänt så mycket. chillat, kollat på tio tals av filmer. not much at all.

Och nu är det bara 2 veckor kvar på sommarlovet. Think im gonna die. gaah, kommer börja gråta snart!
Fan inte gjort ett shit.Men ska på ett bröllop den 18 or sth. o sen ska jag uppträda med sång den 19.
Den här sommaren har nog varit den värsta och den bästa.
 
Har inte tillgång till någon photoshop tyvärr, så inga gifer tills jag fått tillbaka min kära dator :(
 
rätt sugen på detta nu, klockan 02:14
I bussen på väg hem från germany.
 
 

Lämna ett meddelande!