DOMINIQUE DO



New

2012-12-16 @ 21:11:00 i THE USUAL ┼†
Jag har funderat lite på om jag ska flytta min blogg till tumblr ist. Eftersom att blogg.se krånglar så mycket. vill inte skriva något dåligt nu. Men allt med koder osv, bara onödigt med jobb. Jag har 3 tumblrs. Men gjorde en till igårkväll. Så vi får se om jag börjar där eller inte. Men linken är här, till min (kanske) nya blogg. 
Det bloggnamnet jag har nu kanske inte många kommer ihåg, GatesOfWhite... Och jag tror nog ingen vet vad jag menar med det heller. Så DominiqueDo kanske är enklare att komma ihåg. 
 
Jag har redan gjort en blogg på tumblr. Men bara för att om jag vill byta så slipper jag krångla med det sen. 
MEN. Jag skriver här om jag byter eller inte. Det står på tumblr att jag har skaffat en ny blogg. Använder inte den riktigt än.
 
 

Lämna ett meddelande!