DOMINIQUE DO



Dreams are today's answers to tomorrow's questions.

2012-09-11 @ 19:23:00 i THE USUAL ┼†
HEJSA HOPPSAN.
 
Vill alltid skriva *nu är jag hemkommen*.
Men kan ju inte göra det, eftersom att alla mina inlägg jag lägger in
lägger jag in på kvällen då jag har varit hemma i mer än 3 timmar.
 
I helgen hade jag mys med mina två asiater.
Skulle bli skräckfilm, men hamnade tillslut i sängen sovandes...
Hände en märklig sak hos Jenny. Detta kommer låta kostigt nu,
men om du vill läsa något konstigt,then keep going, if not, leave.
Har inte ätit morot på 4 år nästan.. hehe..så jag provade att äta en
.. U know, chips o dipp, försökte att vara lite nyttig så satt o åt gurka o morötter...
i alla fall, JAG KVÄVDES. Trodde seriöst att jag skulle dö eller något! 
Min röst förvandlades till någon storts "not humen being".
Och när jag sa att det började klia (allergisk mot morot) ja då klart gav Jenny mig en smäll på ryggen så att halva moroten fastnade i halsen. Det gjorde inte saken mycket bättre! 
tack för att ni tog tiden o läsa, om ni nu gjorde det.
Jenny, Tina, Dominique-Potato
 
 
Skolfoto idag på morgonen. Dumma fotograf lät inte mig se bilden på mig själv!
Hoppas bilderna bli bra.

Lite mindre än halva klassen.

Min berömda POTATO!

Lämna ett meddelande!