DOMINIQUE DO



Like you have told a secret

2012-09-16 @ 22:09:00 i THE USUAL ┼†
SHULELU.
 
Denna helg har varit azum!
spenaderat den med min Alvida.
Igår drog vi hem till vibbe o kolla på film med han o Eric. 
Det blev The Ring || och The Dictator.
Det var 5:e gången jag såg The Ring, men lika bra endå.
The Dictator var en rolig.
Gillar inte komedier that much, men denna var väl bra.
Kom hem lite efter 00, och då blev det ännu en film.
Orkade inte gå till gäst rummet så vi hamnade tillslut i min lilla 120 säng trängandes. 
Men nej, inte trångt alls.
Alvida o jag har faktiskt sovet i en 90 säng tsm.
 
Möblerade om mitt rum för ca 7:e gången för detta år. MIN SÄNG KÄNNS MYCKET STÖRRE NU.
seriöst. Och rummet blev plötsligt större.

Nu dags för Pretty Little Liars.
Det dras sig mot slutat av season 2, dags för 3:an imon! 
 





 
BAii

Lämna ett meddelande!