DOMINIQUE DO



retard

2012-09-04 @ 21:19:00 i THE USUAL ┼†
Hallu.
 
GOSH, 
Idag när jag stod och väntade på bussen hem blev jag påkörd av en buss.. jag överlevde. 
Nu kanske det låter som att jag blev mosad o allt,men den körde ju på mig. 
Jag stod på trottoaren o plötsligt fick jag en hård smäll på ryggen.
Auch! jävla buss helvete. fan, lär era chaufförer att köra.
Tur som fan att hon stannade annars hade jag väl blivit potatismos.
ska ta mig fan gå till klt o skjuta dom.
aja nog med det.
 
Drog med alvida hem idag, hade som vanligt kul.
- Youtube
- More youtube
- Mat
- Ännu mer youtube
- Hon drog hem. 
 
Bestämde mig för att klippa av håret bara sådär. det har aldrig hänt i hela mitt liv. 
Nöjd.
 
baiiiii
 
 
 

${CommentAuthorLinkIf}

2012-09-05 kl.10:10:44

men snyggt! bra kap!

åh, tack fina du! jag blir helt obeskrivligt glad :D Joho, det är inte helt omöjligt, det ska jag nog kunna fixa :)

Lämna ett meddelande!