DOMINIQUE DO



NO.342 I AM BACK

2013-08-16 @ 08:20:00 i THE USUAL ┼†
Nemen tjenare det var ett tag sen. 
 
Varför jag inte bloggat beror på att jag varit borta hela sommaren. På andra sidan jorden, Vietnam.
Jag skulle ha bloggat, lägga upp bilder osv. Men så blev det inte. Men bilder kommer upp väldigt snart och jag har massor att berätta. 
 
Min resa började på onsdagen. Drog från hotellet kl halv tre men inte förens 18:45 vietnamesisk tid, steg vi på planet och runt 7(vn tid) så lyfte vi. (Vietnam ligger 5 timmar före). Hamnade i Danmark kl 7am(lokal  tid) ungefär. Min pappa mötte oss, o så skulle vi ta tåget hem till sverige. Men så blev det inte riktigt. Någon hade hoppat framför tåget precis innan vi skulle åka. Se tåget blev försenat eller så ställde dom in det,jag vet inte riktigt vad som hände. Men så en kompis komma och hämta oss i Köpenhamn. Var inte hemma förens kl 4-5pm, för vi stannade lite i Landskrona hos några kompisar. 
 
Men allt är toppen nu. Håller på att packa upp alla saker. Have a lot of stuff.
 
Fler inlägg kommer. just wait. 
 
 

Lämna ett meddelande!