DOMINIQUE DO



NO.346 "We attach ourselves so strongly to people; when they're gone, a part of us is gone too"

2013-08-27 @ 19:47:00 i THE USUAL ┼†
Det har inte kommit upp så många bilder från VN här på bloggen. Har bara inte orkat lägga upp, eftersom att när jag la in alla bilder i en mapp som skulle upp på bloggen så blandades alla. Alltså, ingen bild kom i rätt ordning. Så vi får väl se när de kommer upp.
 
Har nu gått ungefär 1 vecka på JN. Det börjar kännas helt okej. Har fått 2 läxor, men inget speciellt jobbigt. 
Dagarna går rätt så snabbt, i alla fall de dagar jag har karaktärsämnen. Imorgon får jag den efterlängtade MacBook Pro, installerad med den nyaste photoshop, CS6. Snacka om att vara glad. Så nu blir inte de 2-timmars rasterna så långtråkiga.
 
OBS! jobbig text under.
 
Ikväll händer inget. Päronen är på möte. Min besti är sjuk, andra vänner, ja, de har annat för sig.. Ingen film hittar jag, som jag inte har sett. Och det nya pll avsnittet kommer inte förens imorgon, min mobil är begraven och jag lånar, bara lånar en iphone5. Känner mig ungdomligt deprimerad för tillfället.
 
Ha de gött.
 
 

Lämna ett meddelande!