DOMINIQUE DO



NO.347

2013-08-28 @ 22:18:40 i THE USUAL ┼†
klockan är nu 22.04 och jag är extremt trött, eftersom att jag vaknade vid 4:18 idag. sjukt alltså.
 
Fick min MacBookPro idag. Gutt som fan. Men, man är ju as rädd för att paja något. Lång histora kort, tjejen som gick igenom kursen om hur mac funka osv. HON SKRÄMDE MIG. Hon: "om ni skriver in fel lösenord till wifi, ja då får ni starta om hela datorn och den går sönder" alltså WTF?! Tror du jag är så dum i huvet eller. Aa, så babbla hon om massa annat.. Alltså såklart jag tar åt mig viktigt info och är försiktig.. Men överdriv inte.. 
 
Nog med det. Annars har dagen varit bra i guess. Slutade tidigt, kom hem tidigt, chilla, sen träna, duschen och nu väntar vännen på mig.
 
Tyvärr har jag inte lärt mig allt på mac än, så no pic.. vet inte änns hur man öppnar bilder utan att iphoto ska pluppa upp. Tragiskt alltså...
 
Good night dudes.

Lämna ett meddelande!