DOMINIQUE DO



NO.348

2013-08-30 @ 22:08:00 i THE USUAL ┼†
OMG
 
Vaknade imorse.. kände att jag hade ont i halsen. inget mer med det. Under dagen kände jag mig bara sämre och sämre... Kom hem, la mig o sängen med macen, sen var det bara chill. Eftersom att jag har tränat lite då o då så fan, alltså jag måste träna.. så jag var ute o sprang kl 8pm. 3-4 km. Jag tror jag håller på att ta självmord, för nu mår jag så dåligt. Alltså det är inte sant. världen snurrar runt mig, mitt huvud kokar och min kropp har totalt stäng av sig. Och jag som skulle jobba imon, så blir det inte.
 
sorry har inte photoshop på datorn än, så inga bilder. Kan ju somsagt inte ändra storleken just nu. sitter inte värst mycket vid min pc längre, även om jag bara haft macen i 3 dagar..Det kommer en bild bomb när vi har fått cs3. 
 
ha det gött mina vänner hoppas inte ni har det lika miserable som jag har..
 
 

Lämna ett meddelande!