DOMINIQUE DO



NO.410 Lucia

2013-12-14 @ 20:51:00 i THE USUAL ┼†
Nu är jag tillbaka en liten stund får vi hoppas. Mitt liv är inte lika tråkigt längre, eller? Jag gör fakiskt saker, saker som jag skulle kunna blogga om. Men tyvärr har jag så kul att jag faktiskt glömmer eller så orkar jag bara inte..
 
Var på lucian i Misterhult för att kolla på min fina vän Alvida som var lucia. Det var så jäkla fint, jag dör. Kände lite besviken på mig själv, eftersom att jag inte stod där uppe. Jag har varit med i luciatåget varje år typ. Men de var kul att se på. Självklart gick jag inte dit ensam. Min dejt var den underbara Ella. 
 
När lucian var slut så drog hon o jag hem till henne för lite mys. Julmust, chips och clementiner med filmen Elysium. Riktigt nirre vare, men något som inte var lika nirre var slutet av filmen. Framåt natten drog ja hem. Men lyckad kväll alltså! 




Lämna ett meddelande!