DOMINIQUE DO



the combination of movie and sleep. No Good.

2013-01-10 @ 01:49:47 i THE USUAL ┼†
 
Klockan är 01:28.
Skolan började för ungefär 2 dagar sen. Det kanske ni också vet. 
Och inte kan min hjärna förstå, att på skoldagar, då ska man sova!
Tvärt om. Ja! Dominique. Va vaken hela morgonen.
La mig allid runt 1-2 förra året. Men som New Year's  resolutions skulle jag bara lägga mig tidigare.. 
Inte kunde jag dra ögonen från datorskärmen som spelade upp "The Perks Of Bing A Wallflower"
 
stop complaining.
 
läste Ellas blogg, och blev påmind om "The Perks Of Bing A Wallflower". Så jag tog mig en liten till vid 00-01. De va inte en liten till. klockan är nu 01:40. fortfarande vaken. Det finns även en bok om den. Men som icke bokläsare så.. Njaa. Valde filmen. O filmen är riktig bra! 
 
 

Lämna ett meddelande!