DOMINIQUE DO



NO.331

2013-05-30 @ 21:28:00 i THE USUAL ┼†
JAG BLEV KNÄCKT

Var ju hos Alvida igår till idag för att vi skulle fixa oss för spex, som varade idag( bilder från det läggs upp senare).
 
I alla fall.
Alvidas syster Alma tog upp ämnet, Hultsfredfestival.
Detta år ligger det i Sthlm. So far from here.

Jag har funderat lite de senaste åren på hultsfredfestivalen, men inte kännt att jag passade in där. 
Eller jo, självklart att jag passar inte där, tsss. Ne men alltså, 16 bast nu, några år sen, typ 13, på hultsfred, naahh... Men iaf, tänkte att jag skulle dra dit förra året, men det blev inte av. Jag har öven funderat på att åka dit iår innan jag åker utomlands. Men då fick jag veta att festivalen är 13-14-15. Inte nog med det. Vi slutar skolan 14. SHIT NO. Hultsfredfestival 2013. ALL GONE. Det jobbigaste är att alla mina boys and girls kommer dit i sommar, by that i mean,
 
ARCTIC MONKEYS!!!!!!!!!!
PHOENIX
TWO DOOR CINEMA CLUB!!!!!!!!!!
IMAGINE DRAGONS
TEGAN AND SARA
BASTILLE
DAUGHTER
WORK DRUGS!!!!!!!!!!
THIS IS HEAD
och MYCKET MER.

im depressed. 
 
 

Lämna ett meddelande!