DOMINIQUE DO



NO.355

2013-09-02 @ 22:16:00 i THE USUAL ┼†
Alltså jag får seriöst panik snart. Är så träningssugen. Vill bara ut och springa för att rensa min kropp och själ, nemen vaf*n dominique.. j*vla poet.. Ne men alltså. Det känns rätt gutt o tänka på saker, och typ ge gärnet. och bara känna the feeling efter, bra jobbat vännen. Men tyvärr. Min lilla äckel hals är ännu inte frisk. Så vad ska man göra. Sitta på sängen o tjocka sig med datorn i knät. 
Inte nog med att man bara mår dåligt av att sitta här. Jo en pojkvän från ett annat land( varför jag nämner ett annat land är för att jag vill att ni ska fatta att då måste man prata på engelska o det drar bara på ännu fler krafter, att tänka.), ha fattar ni pojk-vän ;)))). Ne nu var jag inte rolig. Iaf börjar babbla om massa skit. Man bara, snälla dra inte in mig i detta skit. Men det löste sig. And they lived happily ever after.
 
Och jag vet inte om detta är så speciellt roligt att läsa.. Passar kanske bättre i en dagbok.. Men jag kan ju alltid göra bloggen privat, då får ni inte se några fler bilder.. Mohahha.
Jag är väldigt trött. så jag bara babblar på om massa saker. kommer troligtvis att ta bort detta inlägg efter att ha läst det när jag är nykterpigg.
 
Gonatt buddies.

Lämna ett meddelande!