DOMINIQUE DO



NO.371 IOS 7

2013-09-21 @ 15:16:46 i THE USUAL ┼†
Jag får beslutsångest. Ska jag uppdatera eller behålla IOS 6.1.4(den version innan IOS 7). 
Asså sorry till er som gillar IOS 7, men jag tycker att den är sjukt ful. Alltså den ser platt och barnslig ut, typ gullig. Jag vill inte att det ska se gulligt ut. Sen är IOS 7 så jäkla fitt segt alltså, inga ord kan beskriva min ilska till det än äckel ord. Apple härmar android så j*kla mycket nu. Blir ju störd. Anledning till att jag skaffade iphone från början var ju att jag tyckte den var sjukt ball. Fick min första 2007. Och sen dess har jag bara varit ägare till iphones. Har nu en iphone 5. Men där emellen har jag haft en samsung s2 och en htc. De telefonena är så fula innuti, allt ligger hullerombuller. Ful layout osv. I just love iphone. Och så ändrar dom den nu så att det liknar GOOGLE?!??! alltså OMG apple. WHY? Visst jag ändrar mig, kanske. Hatar den nu, kanske älskar den sen. Några positiva saker är att framsidan är sjukt snygg! Låst skärm menar jag då. Sen massa bra uppdateringar också, en av de är det med airdrop. Jag använder mig av airdrop i min mac. Rätt bra alltså! För er som inte vet vad det är så finns det på alla mac i guess. Man liksom droppar filer tillvarandra, till de som är i närheten då. Men... Får väl se vad som händer med min mobil. 
 
 

Lämna ett meddelande!