DOMINIQUE DO



NO.372 "Trött alltså"

2013-09-21 @ 21:03:00 i THE USUAL ┼†
Herregud. Måste bara berätta för er. 
 
Jag måste alltså vara den klumpigaste personen på jorden. Vi börjar med att jag har börjat på jenny. Varje dag sen dess har jag skämt ut mig själv på ett eller annat sätt. Det värsta var för några dagar sen. Jag var så jäkla trött den dagen. Så jag bestämde mig för att sova på bussen. Men, då satt det två tjejer brevid som inte kunde hålla käften stängd. Så jag blev liksom ännu tröttare.
 
Så då var vi framme vi stoppet då och skulle gå av bussen. (Den dagen var det kallt också, så jag hade en stor fet halsduk + att jag hade en stor väska pga att jag skulle till Tina o sleepa där.) Så med allt på mig såg jag inte mina ben eller fötter. När jag skulle gå av... Vad tror ni jag gjorde? 
Jag fucking missade 4 trappsteg och trilla rakt ut ur bussen, hamnade under bussen av någon anleding. Alltså jag dör... Jag vet inte hur jag snubbla. Måste ha typ trampat snett o sen bara trilla jag ner på knänen. Så nu har jag 4 feta blåmärken på benet..Dagen innan hade vi skoljoggen. Var så jäkla trött efter. Så när jag skulle gå ner för trappan (för att gå till busshållsplatsen), ja vad tror ni jag gjorde. jo, jag missade massa steg igen och trilla ner...
Alltså why Dominique?!
 
Tror jag berättat detta för alla nu. Orkar inte känna pinsamheten längre... Jag skämmer ut mig allt för ofta..>.<
 
Det var exakt så jag gjorde(den dagen vi hade joggen) som på gifen där nere. Jag hoppa över två steg o landade på knänen, som tur var rullade jag inte ner...
 
 
 
 

Lämna ett meddelande!