DOMINIQUE DO



No.434 Happy

2014-04-21 @ 20:32:00 i THE USUAL ┼†
Dag 4. Varje dag har varit grymma hitills. Vaknat brevid the love och sepnderat dagarna med skratt och fnatt och fint väder. Men inte alltid kan allt vara bra. Som pollenallergiker så hatar jag våren pga av allt pollen som kommer såhär dags, plus att min mobil ej funkar i nuläget pga av att min laddare är sönder och har inte haft tiden att fixa en ny. Men Imorgon blir det bättre, peppra med medicin, åka in till staden för en ny laddare och efter 1 månads väntan kommer äntligen mina saker från H&M. 
 
Här kommer lite bilder från sommaren13, ursäkta bildkvalitén. Bilderns togs med en iphone 3s.
31 maj 2013 var då jag, Adam, Sara, Eric o Emil tog årets första dopp. Kallt var det men skönt. Sedan tog vi mopparna o åkte till något berg, där var det riktigt mysigt ska jag säga. Bilden är tagen där. 

Påväg till gunnarsö för grillning.

I liseberg, väntan på colorado togs denna bild.
Jag, Adam, Diddi trodde att en av "barnbergodalbanorna" gick ut på att cykla sig fram. Och efter en lång väntan så fick vi reda på att de ej va så. Men vi tog rundturen endå. Utsikten därifrån.
Midsommar i Blankaholm.
Åktur med båten gav denna sikt.

Jag, Adam, Sara och Eric tog en promenad upp på toppen av berget på Tullerö. Denna utsikt fick vi kl 20-22. Synd att bilden är tagen med mobilkameran och inte med mitt öga. För fy vad fint det var i verkligheten!
Adam och jag på midsommarhelgen någongång. Tror vi var påväg till Blankaholm för skoj, från Tullerö. Eller så var det tvärtom.
Bild tagen på repititionen av skolkonserten.
Första kvällen i Vietnam.
Ja.. Detta var vad vi såg på marknaden.. Någon som tog en tupplur.
Utsikten från vårt hus, 3:e våningen.. Det kanske inte ser så fint ut.. Men i verkligheten såg det rätt ballt ut asså. Man såg långt och mycket.
Stek på resorten. Is it legs or hotdogs?
Nemen.. Där har vi mig. Fråga inte vad jag gör med munnen.. Måste varit någon fluga som velat flyga in så var bara tvungen att spänna läpparna lite..
Avslutade sommaren med shopping i Kalmar med Alvida och Alma.
 
Tro mig, jag gjorde mycket mer under sommaren 2013. Men dessa bilder är bara några.. Om jag ska visa alla från ni se några tusen bilder.. 
 
Hoppas nu denna sommar fylls med godheter, äventyr, mys, sommarkyssar och lämnar efter fina minnen att komma ihåg 
 
 
 

Lämna ett meddelande!