DOMINIQUE DO



No.448 Dag 6 i hettan.

2014-11-13 @ 08:17:00 i Thailand 2014
Hejsan Hejsan.
 
Har varit här i några dagar nu. Badat massor, det är 35-36 grader i vattnet helt sjukt alltså.. Men gutt. Solade inget igår utan bara gick runt o stranden o nu jag ser ut som en bränd korv blandat med en kräfta.. Asså en dag o sen är jag brun, trodde verkligen inte det gick så snabbt för mig.. Men har typ bränt mig så lär ju tappa massa skinn när jag kommer hem eftersom att jag är så dum att jag inte använde solskyddfaktor.. Resultatet av det blev att dränka mig i aloveraaftersun.. Hoppas nu att brännan ska hålla ett bra tag i Sverige. 

Igår så var vi vid Long Beach nästan hela dagen. Badade, åt och tog det lungt. På kvällen så tog mam o jag en runda vid markanden o hittade lite gott käk o onödiga prylar haha. Än sålänge har vi inte gjort något jättestort. Idag ska vi fira ett födelsedagsbarn, rättare sagt födelsedagsmamma. Imorgon ska alla familjer gå på den stora markanden tillsammans och äta massa gott. På söndag ska vi åka ut med båten till en ö och snorkla bland korallreven och massa Nemos & Doris. Nästa vecka hade vi tänkt att rida på elefanter och gå genom regnskogen, mer än så har vi inte planerat.
Ha det bäst. xoxo

Lämna ett meddelande!