DOMINIQUE DO



No.444 So bored.

2014-10-05 @ 23:26:00 i THE USUAL ┼†
Dööör.
 
Ska upp om några timmar och här sitter jag. Gjorde precis klart mina sista bilder inför fotoredovisningen imorgon. Trodde aldrig jag skulle bli klar, men jo sedu. Är så trött och hungrig att jag snart svimar.. Haha.
 
Gårdagen var perfa. Berättade kanske inte att jag var med "paren" som jag kallar det. Trippeldejt. Sara, Eric, Alvida, Vibbe och Adam var nämnligen här. Tittade på film o hade allmänt mysigt. Runt 12 slaget drog dom hem och Adam blev kvar. Seriöst har verkligen inget att blogga om.. Mitt ointressanta liv.. Hmm.. Vad mer ska man säga.. Drog med Sara, och Adam för att kolla på deras brors fotbollsmatch idag. 
 
Slänger in ett inlägg imon med förhoppningsvis.. Eftersom att detta inlägg inte var speciellt roligt att läsa eller se på.. 
 
 
 

Lämna ett meddelande!